12.4.07

Zonneveld sluit FC Twente niet uit

Mike Zonneveld is dan wel in gesprek met de leiding van NAC Breda over een contractverlenging, zelf wil hij graag hogerop. De middenvelder hoopt op een topclub en sluit FC Twente niet uit.
Op de vraag van Voetbal International of hij Twente uitsluit omdat hij graag naar de top wil, antwoordt de linkspoot laconiek: "Hoezo, Twente staat toch bij de bovenste vier? Oké, die club hangt een beetje tussen top en subtop in. maar ik sluit die club zeker niet uit", zegt Zonneveld. "Maar ik weet trouwens niets van die interesse. Er is volgens mijn zaakwaarnemer wel wat gerommel, maar niets concreet."Daaraan voegt hij toe: "Alleen voor een club uit de top vier of een aantrekkelijke aanbieding uit het buitenland zou ik NAC willen verlaten. Een subtopper hoeft bij mij niet aan te kloppen." FC Twente maakt dus een goede kans om de 26-jarige verdediger binnen te halen.

Geen opmerkingen: